Idag har vi hämtat Henkes nyinköpta soffa från Virsbo. Den står i studion nu. Vi åt lunch i studion när vi lastade soffan.

Vi var förbi Annica och Daniel med en säng till Emma nu när vi ändå fraktade saker.

På kvällen åt vi middag och spelade 80-tals spel hos Cissi och Mange.  En jättemysig kväll!

Vi avslutade arbetsveckan med middag på Al Forno.

Torsdags-städning och vin!

Henke har idag fått veta att han får 6 månaders provanställning direkt efter studenten! Känns så jättebra!

Ikväll har vi bara tagit det lugnt, lagat taccos och myst hemma!

En rolig kväll med vännerna. Vi åt smörgåstårta och hade en en lugn och mysig kväll.
Brunch med familjen. Så roligt att träffa alla och det var super-gott! Henke visade sin motorcykel.

Sen har vi städat hemma hela dagen. Vi belönade oss själva med middag på Indigo efter all städning.

I dag har vi tillbringat tid på Prags flygplats innan hemresan. Vi känner oss jättenöjda med vår Pragresa!

Hemma blev det myskväll med hämtmat och film. Skönt att komma hem också!

En ny dag i Prag! Vi har haft sån himla tur med vädret- riktig sommarvärme! Vi har strosat runt i stan och tittat på sevärdigheter och pausat på olika pubar. En helt perfekt dag!
Restaurangen var en gammal kyrkoruin- superläckert. God mat och dryck. Ett trött gäng tog sig hem mot hotellet efter middagen.

Underbart väder! Vi har traskat runt i Prag hela dagen och bara njutit av underbar atmosfär, sevärdigheter och ganska många öl-hak. Nu ska vi ladda om för middag.
Semestern har börjat! Vi har haft en första kväll i ett varmt och mysigt Prag. Så härligt med semester!!
Dansuppvisning nere i hamnen. Lovisa och Alegria hade en häftig uppvisning på eftermiddagen. Superduktiga tjejjer!

På kvällen packade vi inför resan!
Snabb-middag på Max efer jobbet!

Lite handling och allmänt fix hemma. Förberedelser inför vår resa.

Annette hälsade på familjen Bergh en snabbis på förmiddagen.

Annette och Annie var på studie-besök på Aurells Tryckeri. Riktigt spännande.

Efter jobbet växlade vi pengar, shoppade lite saker vi behöver inför resan och åt middag på Nancy´s.
En riktig fixar-dag. Städning, återbruket med gamla saker, inköp IKEA. Vi hälsade på Marianne och Ingvar och fick en fika-paus.

På eftermiddagen promenerade vi i solen och gick sedan hem och lagade en god middag med ett gott rött vin till. En lugn söndag-kväll.
Vi har haft en mysig kväll hemma hos Ingrid och Bjarne. De visade bilder från sin resa, vi åt god mat och Sannas jättegoda tårta. Det var väldigt roligt att träffa ungdommarna också.
En helkväll med Annie och Pelle, Lasse och Maria. Vi startade med AW på jobbet, och lite aktiviteter i studion.

Sen blev det middag på Ceders- supergod mat!

Vi avslutade på Cirkus med lite förfriskning.

Lunchmöte med Helena Kron från Första hjälpen Centrum. Vi är medlemmar i samma BNI-team.

På kvällen var vi på en fantastisk föreläsning på Aros Kongress Center. Mikael Andersson berättade om sitt liv och sitt sätt att sätta mål och hitta nya vägar. En fantastist inspirerande människa.

Annette och Annie träffade stadens fotografer över en lång-lunch på Ceders.

Kvällen tillbringades hemma i soffan med jobb vid våra datorer.
En skön kväll hemma med film och relax.
Middag på Burger King hela familjen.

Killarna fixade med Henkes motorcykel i garaget på kvällen. Imorgon blir det premiär-tur-
Annette och Jeanette hade en lugn förmiddag i Stockholm.

På eftermiddagen blev det jogging-runda på Björnön.

Patrik och Henke relaxade på spa och gick på massage. En härlig eftermiddag!

Annette Hasr tillbringat dagen i Stockholm. Föreläsningar med förbundet på Nalen.

Vi fick guidad tur på Operan. Jätteroligt!

Kulturnatt på stan. Vi såg lite olika utställningar.

Kvällen tillbringade vi på Barcelona, med riktigt god tappas-mat. Sen promenerade vi lite i ett vackert Stockholm.
Förmiddag på Årsmöte i Stockholm. Sen träffade jag Dyveke i centrum, vi lunchade och pratade bort några timmar.

Lite förberedelser inför festkvällen

En trevlig festkväll med glada kollegor. Väldigt roligt!
En inspirerande kväll med massor av trevliga fotografer. Bubbel och plockmat och kollegialt utbyte- har varit riktigt roligt!
Inspirerande möten med fotografkollegor idag. Maria Eberfors (Eskilstuna) och Anna Eriksson (Kungsör) hälsade på oss idag.

På kvällen tog vi en löparrunda på Björnön. Känns bra att vara igång!
Hämtmat från La Pizza och hembakat fika från Marianne. Lite vin blev det också. En mysig och lyxig tisdag!
En solig vårig dag! Vi tog en runda i spåret på kvällen.

Sen gjorde vi väfflor med sylt och glass och hade en skön måndag-kväll!
Emma tävlade i VGF-hallen och hela hejjarklacken var samlad för att hejja på henne. En riktigt spännande dag!

På kvällen lagade vi kyckling-gryta, och bakade bröd och åt en god söndagsmiddag.
En riktigt skön slapp dag som avslutades med en god middag på Limone. Vi har haft en supermysig kväll!

Kombimerad AW och fixarkväll i studion under fredag-kväll. Vi beställde mat, umgicks och hängde anslagstavlor och lite annat fix på kontoret. Annika och Kim kom förbi en stund.