En mil avklarad ikväll på Blodomloppet. Det blev löpning i regn, men det kändes väldigt mysigt. Mycket glada motionärer- en härlig kväll som ger mycket energi!

Annette och Cissi på väg till START. Laddade till tusan!

En laddad Patrik innan START.

Annette sprang ihop med Melle i slutet av loppet. Härligt med oväntande möten.
Pasta med lax och spenatsås och lite vin till tisdagsmiddag.

Vi jobbade vid våra datorer resten av kvällen.
Motion på Björnön efter jobbet, riktig frisk höstluft. Sen blev det myskväll hemma.
Vi blev bjudna på smörgåstårta hos Marianne och Ingvar och träffade Annetts kusin Maria och hennes kille Mats. Jätteroligt! De var på genomresa och fortsatte sedan sin bilresa mot Umeå.

Eftermiddagen har vi varit på IKEA, städat hemma och gjort lite ärenden. Det blev hämt-pizza från La Pizza, och nu blir det film och mys-kväll!

En jätte-lyckad varm kväll, vi satt ute till sent på natten. Vi hade Kräftskivan på Knektgatan i år. Vi känner oss jätteglada och nöjda över gårdagen- så glada över att ha så härliga vänner! Tack alla!
Janne blev överraskad med Svensexa fredag kväll. Killarna hade en mysig kväll på Hässlö spa och sedan vidare till Limone och Sky bar.

En mini-möhippa för Anna, blev en mysig kväll på Klockartorpets spa och vidare hem till Bitte och Per.
Annette träffade Basket-tjejjerna på Bill & Bob. Det blev en rolig kväll med mycket skratt.

Patrik tränade rullskidor- fick ett bra träningspass.

5 km löpning på Björnön. Precis när vi landade hemma efter löpningen blev vi tvugna att rycka ut till Porträttstudion igen. En bil hade rullat in, rakt in i skyltfönstret. Länk artikel i VLT

Annette lunchade med Anna och Janne på Ceders Restaurang idag. Vi planerade lite för bröllopsfotografering!

Tisdags-lyx med Cissi efter jobbet. Vi åt och myste i solen på Oliodeli.

Patrik åkte efter jobbet till Norrtälje och checkade in på Hotell Roslagen. Tidigt möte i morgon.
Måndag morgon startades med träning på Rocklunda. Matilda, Annie och Annette motionerade i regnet i Rocklunda-spåret. Vi fick en rejäl dusch!

Annette och Annie har sedan inspirerats och ätit lunch på IKEA samt gjort lite ärenden. På eftermiddagen åkte vi sedan till VGF-hallen för att titta när Emma tränade. Vi fikade på läktarn med Lovisa.

På kvällen sprang vi spåret på Björnön. Patrik sprang milen och Annette 5 km. En fin dusch även denna gång!
Höst-städning av båten och en liten åktur! En skön dag på Öster Mälarstrand.

På kvällen promenerade vi runt svartån och hade sedan filmkväll.
På väg ut till Björnön stannade vi till hos vännerna på Rapportgatan. Länge sedan vi sågs!

Vi fick ett bra träningspass på Björnön. Patrik sprang 1,25 mil och Annette 1 mil. Träffade Bitte och Per efteråt som också hade motionerat i spåret.

Vi hade sedan en lugn lördag-kväll med god mat, vin och film.

Minnes-stunden för Maritha hölls i S:t Ilians kapell på Hovdestalund. Det var en fin minnes-stund och vi kände oss alla väldigt berörda efteråt. På kvällen träffade vi Kalle och Pernilla och knöt ihop dagen. Vi köpte mat och hade en lugn kväll.

Idag har vi grattat världens bästa Emma på sin 12-års dag. En god middag, fika och en trevlig kväll hos familjen Bergh.

Efter jobbet motionerade vi på Björnön- en skön kväll med höst i luften.
Ikväll träffade vi Annie och Pelle i studion efter jobbet. Vi åt Kebab-sallad och spånade ombyggnadsförslag.
En riktig städ-dag! Nu är vår lägenhet ordentligt genomgången efter sommaren och riktigt ordning inför hösten. Vi har haft tvättstugan idag, bäddad rent i sängarna, gjort massor av matlådor och förberedelser inför veckans mat. En riktig fix-dag!
På kvällen hyrde vi filmer och hade en skön mys-kväll!
Idag har vi firat Patriks syster i Stockholm. 40 år blir hon imorgon, men hade lite öppet-hus idag.
Jobb, hemmafix och löpning på Björnön under dagen.

Vi lagade god middag och gick sedan över till Cirkus.  Cissi och Mange hade samma idé - det blev en jätterolig kväll!
Lyxigt och mysigt på Limone med Cissi och Mange. Vi avslutade sedan uppe hos oss- en jätterolig kväll!
24 år sedan vi träffades och 23 år sedan vi förlovade oss idag! Vi firade med Kebab-sallad på båten.
Pasta, vin, ljus, brasa och en rykande färsk Irene Huss-film. En mys-kväll!

Motionsrunda i spåret på Björnön efter jobbet! Det regnade lite, men var skönt ändå!
Förmiddagen fick Annette prova på att åka rullskidor!! Inte alldeles lätt- men ett bra träningspass!

Vi åt sedan en jättegod sallads-lunch på Kajen.

Grillkväll på Björnön på kvällen med Marianne och Ingvar. Det blev en fin kväll och det var skönt att vara ute.
Vi packade med oss lunch och tidningar och slöade i båten några timmar i regnet.

På kvällen åt vi hämtmat hemma hos Cissi och Mange och hade en trevlig kväll.

Vi startade lördagen med motion på Björnön.

På kvällen köpte vi Tai-mat och åt middag på balkongen, vi hade en skön hemma-kväll.

Balkongmys och en god middag!

Förrätt: Tzatziki och bröd
Varmrätt: Potatisgratäng, grillad lax och fläskfilé, sallad med mozzarella-ost.
Efterätt: Jordgubbar och glass.

En mysig kväll i familjen Berghs trädgård. En riktigt somrig kväll!
Patrik förberedde båten och picknick under eftermiddagen. När Annette slutade jobba åkte vi ut på sjön några timmar. Pastasallad, cider och fika. Det blev en jättefin kväll.
Ärenden och fix efter jobbet, och middag på Taco Bar hela familjen!

På eftermiddagen promenerade vi i Östra hamnen och åt glass på Kajen.

Vi var många som mötte upp familjen Bergh på Västerås flygplats. De har varit i Spannien i 3 veckor.

På kvällen åt vi middag på Al Forno med Cissi och Mange. Jätteroligt att träffa dem!