Några varv skidåkning blev det på Lugnet. Nästan ingen snö, men en liten runda med konstsnö fanns det. Roligt att åka!

Bubbel och relax på hotellets spa innan middagen! Skönt och mysigt!

Underbart god 3-rätters middag i hotellets restaurang och sedan lite mingel i hotell-lobbyn.

Nu ska vi snart hälla upp skuman och skåla in det nya året. Gott nytt år!

En After Work på Bishop Arms med Anna och Janne, kicki och Ulf och Eva. Roligt att få träffa Kicki och Ulf en sväng när de ärch hälsar på i stan.

En dag med Patriks familj nere i Motala. Vi har ätit gott, öppnat julklappar och umgåts hela dagen. Mysigt att vara inne i stugan, när vinden låg på utanför.
Arbetsdag för oss båda idag! Efter jobbet gjorde vi lite ärenden. Köpte bland annat tillbehör till vår nya sodastreamer som vi fick av Henke och Sophie i julklapp. Nu ska vi göra massor av dricka!

På kvällen gick vi på Bio på Filmstaden och såg " The girl with the dragon tattoo" Den var väldigt bra!

Shopping-dag i Stockholm för oss! Vi tog tåget på förmiddagen och tillbringade hela dagen i stor-stan. Fyndade och shoppade och avslutade med Tappas-middag och rödvin på Barcelona Tapas Bar.

Patrik köpte sin klocka som han siktat in sig på:
Styrkepass på Friskis idag. Vi tränade på Rocklunda. Känns väldigt bra efter allt julfirande.

Så bokade vi sommarens semester-resa. 9 juli åker vi 2 veckor till Parga (Grekland). Vi har tittat och letat resa ett bra tag nu, och nu har vi äntligen hittat rätt!

På kvällen åt vi middag med Anna och Janne. Har också blivit en av våra jultraditioner att gå ut och äta tillsammans under julhelgen. Ikväll blev det Hong Kong.

Idag har vi haft julfirande med familjen Hägg. Annica och Daniel hade ordnat ett jättefint julbord och fixat i ordning allt jättebra. Blev en riktigt mysig dag

Julmiddag hos Marianne och Ingvar på julaftonens eftermiddag. Jättegott och trevligt!

På kvällen var vi hemma hos Henke och Sophie. Vi spelade sällskapsspelet "Utan Tvekan"
Så mysigt att få tid med våra fina ungdommar! Charlie var busig och klättrade i granen.

Fredagen var en ledig dag för oss. Vi har fixat Jansson och köttbullar, köpt sista julklapparna och slagit in alla paket. Kvällen blev en riktig uppesittarkväll med massor av godsaker och tv-tittande. Mysigt!
Ikväll har vi varit lite på julnatta på stan. Träffade Cissi och Mange och det blev en tur till Harrys, och mat på Oliodeli. Vi avslutade med lite jul-skål hemma hos oss- nu börjar vårt jul-lov- känns jättehärligt!

Ett bra träningspass på Friskis & Svettis i kväll.
Handlat julmat och skrivit våra julkort ikväll.

Annette och Henke hade en shopping och middag kväll på Erikslund. En tur till Henkes garage i Ransta blev det också.
Patrik och Pälle fick ett första skid-tränings-pass på Rocklunda.
AG-gymnasterna hade uppvisning i VGF-hallen idag och vi var där och tittade på Emma. Emma hade ett fantastiskt fristående nummer och fick så fina ord och blev uppmärksammad som en av dem som utvecklat sig mest under året. Vi var ett stort gäng Emma-fans på plats, och vi kände oss jättestolta allihop.
Träning på gymmet och sedan lite ärenden och fix. Vi fikade med Marianne och Ingvar på Erikslund.

På kvällen bakade bi bröd och gjorde god mat. En lugn kväll hemma.

En väldigt trevlig julfest för våra familjer i studion. Blev en riktigt lyckad kväll.
Lite julklappshandling på stab ör Annette och Cissi.

Patrik tränade rullskidor.
Vi hade lite ärenden att fixa ikväll, och hamnade på Erikslund ikväll också. Det blev Tai-buffén på köpcentrumet innan vi åkte hem.
Annette och Sophie julklappshandlade och åt middag på Erikslund på kvällen. Patrik och Henke köpte Pizza i Hallstahammar. Vi fick träffa deras nya familjemedlem:Charlie- Supersöt!!!
Annette, Annie och Cissi shoppade julklappar och åt middag ute på Erikslund i kväll. Vi hade en rolig och mysig kväll.
En mysig 3:e advent i Stockholm. Lite julshopping, lite öl, vi strosade lite i gamla stan, gick på julmarknaden, åt brända mandlar och hade en väldigt härlig 3.e advent i storstan.

Ikväll har vi umgåtts med Ursula och Erik. Vi har ätit en god middag, druckit glögg och haft en jättemysig lördag.
Annette, Annie, Marianne och Ebba åt god mat på Ceders.

Shoppingkväll på Erikslund för Annette och middag på ett café.

Nu har vi köpt gym-kort och startar träningen på Friskis igen. Blev ett första pass ikväll på nya gymmet på Björnövägen. Jättefint!

Annette och Annica shoppade på Media Markt idag. Roligt att träffas!
På kvällen slappade vi hemma med god mat och en film. Relax-kväll!

En mysig 2:a advent där vi varit hemma och myst nästan hela dagen. En löparrunda på Björnön har vi dock hunnit med.

Massor av filmer har vi hunnit med det här dygnet!

Idag har vi varit i Hallstahammar och firat Sophie som blev 20 år i veckan.

Julbords-kväll på Real. En mysig kväll med försmak av allt som julen har att erbjuda.
Ikväll firade vi Sophie på hennes 20-års dag. Vi fikade hemma hos ungdommarna och träffade Sophies farmor och farfar.