Vilken skön kväll! Känns jättebra att få vara ute när man har jobbat och varit inne hela dagen. Patrik kom hem ikväll, och vi åkte direkt ut till Björnön! Patrik tog milen och Annette 5 km.
En riktig varm sommarkväll i Kolbäcksparken. Vi såg Sophie som spelade Hermia i William Shakespears "En midsommarnattsdröm". Hammarteatern spelar hela denna vecka. Läs mer HÄR
En riktigt sevärd och imponerande föreställning!

Patrik åkte idag till Orbaden Konferens & Spa med ledningsgruppen från Prolog. Kommer hem på onsdag.

Annette har haft en riktig jobbar-dag, slutspurten inför semestern som närmar sig.

1,5 vecka kvar till Vansbrosimmet. Våra våtdräkter kom idag!
Vi har haft en lugn dag på sjön! Relaxat, läst och ätit god lunch. Skönt att komma ut!

Sen blev det spåret på Björnön! Patrik sprang milen och Annette 7,5.

På kvällen meckade killarna med Henkes bil.
En heldag på Wasa Lejon och Göta Kanal. Ätit och druckit gott och haft en jättebra dag. En rolig upplevelse.

Vår midsommarafton var fylld med härligt god mat! Vi firade Midsommar och Åke och dagen försvann väldigt snabbt. Riktigt trevligt bvar det i allafall. Här kommer fler bilder.

Idag firar vi Åke som fyllde 70 år i veckan. En mysig dag på landet med våra föräldrar!
Vi började midsommarafton med en löparrunda kring svartån. En mysig morgon och stan hade inte vaknat än!
Målfoton från Vätternrundans hemsida.

Henke är numera stolt ägare till en bil! Vi var till Bålsta efter jobbet och gjorde affär.

Bra start på dagen! Henke klarade sitt körkort idag! STOR LYCKA!!!

Annette tillbringade eftermiddagen på Salong Unik Snygga sommar-naglar fixade nu!

Henke skjutsade runt oss på en massa ärenden på eftermiddagen och vi åt middag på Burger King och firade körkortet. Patrik åkte vidare till Norrtälje för nattjobb.

Patriks silvermedalj för 5 st genomförda Vätternrundor!

Dagen idag har varit en återhämtningsdag och hemresardag. Vi har städat och fixat i stugan och åkte hem på eftermiddagen.
Vi har haft en väldigt bra helg! Så mycket uppladdning för killarna, ett bra lopp och underbar målgång efter ett långt och slitigt lopp. Tjejjerna har supportat, peppat och väntat på SMS-rapporter. Det blev väldigt lite sömn, och alla har varit väldigt trötta efteråt. Här kommer lite fler bilder från helgen.
Vi har haft stugan i Fågelsta som bas, där vi tog det lugnt och laddade innan loppet:

Patrik och Pälle har mat-paus i Jönköping under loppet:

Ett galet dygn! Killarna har trampat hela natten, och vi tjejjer har bevakat resan genom SMS-rapporter. Vi väntade sedan vid målgången och tog emot alla killar när de kom in i mål! Härlig känsla, eftersom alla genomförde.
En riktigt spännande resa har börjat! Just nu trampar killarna runt vättern! De startade 22.42

Kim, Mange, Patrik, Pälle

Hejjarklacken som servar och peppar:

Cissi, Mathilda, Annette, Annika

Nu håller vi tummarna för att det går bra för alla killar!

Patrik, Pälle och Kim åkte ner till Motala under eftermiddagen. De grillade och tog en lugn torsdags-kväll i stugan.

Annette och Annie på MST-utbildning på Ta inn hotell genom BNI.

Bilder från Patriks kväll på M/S Livia med Prolog.

Nu har bilderna från mål kommit upp på Vätternrundans hemsida! Här är våra:

Övningskörning med Henke efter jobbet

och kvällsmat på Burger King.

Sen lite packning och förberedelser inför kommande helg.

Ikväll har vi slappat och tagit det lugnt. Festat på nybakade kakor som Marianne kom över med och tittat på film.

Hela gänget vid starten i Motala kl 9.42. Dagen har gått bra, och ett trött och glatt gäng känner oss väldigt nöjda med dagens prestationer!

Efter loppet lyxade vi med Pizza!
Vi startade på morgonen och åkte till Motala. Vi har fixat och förberett under dagen för att bli redo inför söndagens lopp. På eftermiddagen åkte vi över på en fika hos Gun och Åke i stugan.

På kvällen åt vi en god pasta-middag på Valencia.

Glädjens dag i Västerås! Studenterna åkte sin kortege genom staden och vi var nere och tittade på dem.

Efter jobbet grattade vi Madde på hennes studentmottagning. En mysig eftermiddag i Karins trädgård.

Patrik tog ett litet cykel-tränings-pass och vi packade ihop vära saker inför helgen på kvällen.

Film-kväll och relax hemma.

Efter jobbet blev det löpning på Björnön. Så skönt att få komma ut i skogen efter jobbet!

Nyservad cykel redo för halvvättern + vätternrundan 2011!
Patrik tog ett längre cykel-tränings-pass efter jobbet!

Annette träffade BNI-teamet. Först på ett kombinerat studie-besök och lite vätskepaus på tryckeriet.

Sen vidare till Bishop Arms för en glad och trevlig kväll.
Vi firade nationaldagen med en mysig dag på sjön. En återhämtningsdag efter gårdagens träning. Vi har haft en toppen-dag! Badat, ralaxat och ätit gott!

På kvällen tog vi en promenad och hamnade hos familjen Odén en stund. Roligt att träffa dem!
En tränings-dag på cykel! Blev ett bra pass, och det känns i kroppen.

På kvällen åt vi middag hos Uffe och Ann-Sofie. En jättemysig kväll med mycket skratt.

Vi har haft ett toppen-dygn i Sundbyholm. Riktig semester-känsla. Vi började lördag-morgon med en löparrunda kring slottet innan vi åt frukost och gav oss ut på sjön igen.
Vi har legat och guppat utanför Elba under dagen och haft en riktigt lat dag. På kvällen åkte vi in till Östra Holmen och grillade,

Vilken härlig sommardag! Vi har varit ute på sjön och övernattat i Sundbyholm. En riktig försmak av sommar och semester!
Idag har vi fixat i ordning hemma efter gårdagens studentfirande. På eftermiddagen tog vi en löparrunda på Björnön.

Vi åt mat tillsammans med Marianne och Ingvar på kvällen.

Mera mingel-bilder från gårdagen.

En fantastisk dag! Vår Henke har tagit studenten! Så mycket lycka och härliga må-bra känslor och två väldigt stolta föräldrar. Vi känner oss så nöjda med dagen. Stor kram till alla våra nära och kära som var med och gjorde den här dagen väldigt speciell!
Dagen är här! Start tidig morgon.

6.15
Snygg student på väg!

6.30 Samling på Hälla för transport till Enköping och Champangefrukost.