Patrik på MTD-gala i Stockholm. Galan hölls på Scandic Hasselbacken.

Annette och Cissi hade en bra kväll på Erikslund. Shopping och fika och massor av prat och planering!

Katterna fick middag och mys hemma vid kaminen!
Annette och Annie hade en förmiddag på Salong Unik- där vi blev stylade med både hår och smink. Sen blev det fotografering på Porträttstudion- nya bilder till hemsidan!

På kvällen var Henrik hem och åt med oss. Roligt att träffa honom!

Träning, fortsatt målning och slipning i studion, handling och städning.
Vi avslutade kvällen riktigt lyxigt. Taccos med rödvin, brasa i kaminen och en mysig kväll.
Nu är vi redo för en ny vecka!

Arbetsdag i studion. Vi påbörjade endel ombygnationer och målning i i butiken.

På kvällen åt vi middag hos Anna och Janne, Jenny och Bertil var också där och Evelina var hemma med oss. Riktigt god middag, och roligt att träffas.
Ingrid och Annette åt god middag på Ceders, träffade sedan Helena och gick vidare till Sky Bar.

Patrik var på After Work med Kalle, Andreas och Henke. Blev mat och en riktig pubrunda.
Annette och Annie i Stockholm. På Piperska Muren höll idag Lundeby sitt årliga vinterseminarium. Martina Wärenfeldt och Jens Edgar Haugen bjöd på inspirerande föreläsningar- en riktigt lyckad dag!

Patrik var på Bowling och avtackning efter jobbet. Bowling på Strike och fest på M/S Livia.

Onsdag åkte Annie och Annette till Stockholm fören insirations-dag. Det blev några timmar på Fotografiska och där var det Anton Corbijns utställning som imponerade mest.

På kvällen blev det restaurang med god mat och vin en liten bit ifrån hotellet.
Patrik hjälpte Henke med hans 240 efter jobbet. Det blev bogsering till garaget i Ransta och byte av bil.

Annette tränade ett pass på gymmet. Mest rygg och axlar blev det ikväll.

Marianne och Ingvar åt våfflor med oss ikväll. Roligt att hinna träffa dem innan deras semester.
Ytterligare en träningsdag i Harsa. Idag hade vi stora snöflingor och lite skavsår också.

Idag har vi fått ett bra träningspass! -9 grader på Harsa- det är underbart vackert här!

Biljetter bokade till den 16 mars! Ett litet tjejgäng som åker iväg och ser på inspelningen av "The Voice". Jätteroligt!

På väg upp till Hälsingland stannade vi och köpte pizza på " Corner".  Blev en eftermiddag/kväll i bil.

Här packar vi, rengör skidor, dricker lite rödvin och ser fram emot en helg med snö!

Västerås porträtt-fotografer träffades på ett lunch-möte idag. Vi träffades på Ceders och fortsatte sedan till Porträttstudion.

På kvällen åt vi middag med Ingrid. Patrik åkte tillbaks till jobbet, och för oss tjejjer blev det en riktig tjej-kväll!

Ett pass på gymmet blev det ikväll. Vi trivs jättebra på det nya Friskis-gymmet.
Henke kom efter jobbet och åt middag med oss. Det blev laxgryta och potatis. Så roligt att träffa honom!

Sen blev det kvällsmys framför Idrotts-galan.
Varje år bjuder Gun på kalkon i samband med sin födelsedag. Idag var årets stora kalkon-dag! Väldigt gott som vanligt! Grattis på födelsedagen Gun!!!
En frisk dag på Björnön. Vi tog en joggingrunda i blåsten.  Annette sprang 5 km och Patrik 1 mil.

På kvällen åt vi en jättegod middag hos marianne och Ingvar och hade en riktigt trevlig kväll.

Kerstin Eilert överraskade med ett besök på studion idag! Vi blev så glada över hennes spontanbesök- det var länge sedan!

Efter jobbet blev det After Work på Tabasco med Anna och Janne. Tacco, öl och P2 - en bra start på helgen!

Styrke-pass på gymmet ikväll! Mycket folk som tränar nu i början på året- alla nyårslöften ska försöka hållas!
Ikväll kom Henke och Sophie och åt middag med oss. Vi gjorde potatis och skinkgratäng. Så roligt att träffa dem!

Träning på Friskis efter jobbet.
Träning på Friskis och slapp-kväll hemma. Två stycken mycket hungriga katter väntade nedanför bordet när vi åt middag!
Träning på gymmet. På kvällen åt vi god middag och tittade på en film.
Mera skidåkning för Patrik idag och sedan hemresa till Västerås.

Annette tränade på gymmet på dagen. På kvällen blev det middag med Ingrid på Hong Kong och sedan en stund på Nya Hattfabriken.

Patrik åkte skidor med Johan i Harsa idag. Härligt väder och fina spår.

Annette firade Eric på Rönnby som fyllde 9 år idag. Ett riktigt tårtkalas.
Annette och Anna tog en helgfika efter jobbet. Vi hamnade tillslut på Nancys.

Patrik fik en lång bilresa upp till Hälsingland i snöväder efter jobbet.

Annette och Cissi tog en fika ute på Erikslund på eftermiddagen. Mysigt att träffas en stund.

Patrik packade för morgondagen och jobbade sedan på kvällen.
Annette tittade på "The Voice"

Träning på gymmet på kvällen och sedan taimat och mys hemma.
Sovmorgon innan vi checkade ut från hotellet! Vi har haft jättebra dagar i Falun, inte så mycket skidåkning som vi hade hoppats på, men avkoppling, relax och god mat! Och vi har träningsverk i kroppen från gårdagens åkning!

På kvällen när vi kom hem tog vi en lång-promenad kring Mälarens strand! Mäktigt och vackert!
Sovmorgon, hotellfrukost och en riktigt slapp förmiddag på hotellrummet. Bra start på 2012! Sen blev det skidåkning på Lugnet medan snön föll över oss. Fikapaus på Café Skyttepaviljongen- så mysigt ställe!

Bastu och bubbel på hotellet på eftermiddagen. Så skönt efter skidåkningen!

Middag på hotellrestaurangen på kvällen- väldigt bra mat.