AW på Tabazco och sedan vidare till NOM. Vi firade fredag med Annie och Pälle- mysig kväll och bra start på vår helg!

Patrik på Promedias Chefsnätsverk i VLT-huset hela dagen idag. Avslutade med AW och mat på Cirkus och Bill & Bob.

För mig blev det 1 timmes promenad kring Mälarens strand efter jobbet. En fin sommar-kväll, bara att njuta!

Ikväll har vi träffat mycket vänner! En riktigt härlig ondag. Var först på middag hos Uffe, Ann-Sofie och lilla Melvin- jätteroligt att träffas och lyxigt att bli bjuden på middag mitt i veckan!

På vägen hem stannade vi på Knektgatan för att fira Janne på hans födelsedag. Vi blev inbjudna på tårt-kalas.

Löparrunda på Björnön efter jobbet och sen middag hemma. Perfekt väder för löpning idag!
Trötta efter dagen. Patrik efter sin långa jobbardag, och jag efter en lång shoppingdag. Det blev middag på Tacco-bar och filmkväll hemma i soffan. Nya Wallander-filmen!
Vad fort helgen har gått! Vi har haft en riktigt bra helg med många olika inslag! Vi tillbringade hela lördagen i vår båt, lite fix och städning för säsongen, men också relax och lunch och en supermysig dag.
Grillkväll med vänner på Knektgatan på lördagkväll. Riktigt trevlig kväll med spel som gav upphov till många glada skratt.

Söndag tillbringade vi i Hallstahammar. Det var Hallstahammar Triathlon och vi hejade på Peter Balonius som vi känner sedan vi jobbade på Posten. En rolig dag, så imponerade av alla duktiga deltagare!
Söndag kväll blev det middag på Skallbergskrogen med familjen. Vi firade morsdag och pappas födelsedag.

Äntligen ligger båten på plats! Ikväll har vi firat fredag med hämtmat och bryggsegling. Så mysigt att bara vara i båten. Solen tittade fram lagom till kvällen, och det ser ut som att det blir en fin helg!
Ganska trötta båda två. Vi gjorde en god pasta-rätt och tog en lugn TV-kväll hemma. Precis vad vi behövde!
Patriks nya glasögon kom idag!
Ikväll träffade vi Annie och Pälle , vi var nere vid start och mål-området på Vår-ruset och hejjade på alla duktiga tjejjer. Träffade lite kända ansiktet i minglet också. Roligt att vara på plats, även om det inte blev som deltagare i år.

Vår-ruset,
Lång-fika med Anna på stan idag- mysigt att hinna prata ordentligt och bara ha en mysig eftermiddag! Blev lite som en lättare middag med de goda kyckling-smörgåsar vi köpte.
Patrik jobbade kväll i Sala, och jag hann träffa Henke en stund. Roligt att få hänga lite med honom - blir så glad av det!
En dag med fotografering i Stockholm! Idag har vi varit framför kameran, som modeller för Cancer-fondens Rosa-bandet kampanj som kommer i höst. En riktigt rolig dag!
Olika grupperingar och många bilder blev det!
Annette och Evelina
Annie in action
Hela gänget väntar på instruktioner
Studio Polhem
Hela teamet inspekterar bilderna från dagen.

När vi kom hem gick jag direkt ner på stan för träff med Bokcirkeln. Vi var inte så många idag, men vi hade en mysig stund i solen på Coffehouse by George.
Petra och Annica
Jag, mamma och Cissi

Patrik träffade Henke på en fika hemma hos oss. Vi är nöjda med vår händelserika dag, men också trötta. Nu laddar vi för arbetsvecka!
Fortsatt fix med båten idag. Nu är den tvättad och vaxad och nästan klar för sjösättning. Patrik har lite småfix kvar att göra i veckan. Vi lunchade vid båten idag också!
Ikväll tittar vi på hockey och jobbar lite vid våra datorer- perfekt kombination. Hejja Sverige!!

Idag har vi varit ute och fixat med båten hela dagen- den ska sjösättas senare i veckan. Mysig dag med sol och picknick ute!
Jag hade en fullspäckad fredagdag! Mellan mina besök på sjukhuset hann jag njuta av en lunch i solen med Ingrid. Första dagen som man kunde sitta ute utan att vara påpälsad. Så mysigt- ger energi!
På kvällen hade jag och Cissi en mysig kväll hemma hos oss. Vi lagade mat och hängde i soffan framför en gammal film. Tack Cissi för sällskap!
Patrik hade en kväll på Bill o Bob och Strike med arbetskamrater. Avtackning av Daniel Svensson.

Frukost på IKEA för att för-fira Annicasom blir 40 år nästa vecka. Hon är bort-rest då och vi ville få krama lite på henne innan hon åker.
På kvällen åt vi middag hemma, tog en promenad runt Svartån i det vackra vädret och köpte glass på vägen hem.
En kväll på biblioteket och en fantastisk föreläsning. Torkild Sköld pratade om Personligt ledarskap- mycket att ta till sig och tänka lite mer på. Väldigt givande kväll!
Ikväll har vi jämfört och kollat olika kylagregat. Vi behöver ett till vår övervåning/vårt sovrum som blir väldigt varmt på sommaren. Har beställt på nätet och agregatet kommer inom en vecka.:
Nu är det klart! På måndag blir det fotografering i Stockholm! Och den här gången ska vi stå framför kameran!! Det är som modeller för Cancerfondens Rosa-Bandet-kampanj ! Ska bli jätteroligt! Patrik, jag, Annie och Evelina åker till Stockholm. Tror att det blir bilder liknande detta:
Foto: Cancerfonden

Det var för några veckor sedan jag såg en annons från Cancerfonden på Facebook. Tycker sånt är lite roligt, så jag skickade direkt in ett litet meddelande. Så roligt att bli utvald till detta!
Idag beställde vi soffan! Den kommer i mitten av juni, kommer att bli jättefin hemma hos oss!
På eftermiddagen har vi grillat hamburgare och promenerat i stan och kring Svartån. Men mest av allt har vi tagit det lugnt och försökt bli friska på riktigt.
Picknick på bryggorna vid vår båt-plats idag. Lite kallt men ändå mysigt på något sätt. Längtar efter båt-säsongen nu!
Vi var till Mio och kollade in deras soffor och fastnade faktiskt för en. Har mätit lite hemma efteråt, och vi kommer nog att slå till. JKänns jätteroligt, vi har funderat på det så länge men inte hittat rätt.
Shopping och glasögon-provning på stan idag, och vi avslutade med en AW på Bishop Arms.
Grillkväll hemma med katterna sedan. Blev super-gott! Härligt att det bara är fredag, och att det mesta av helgen är kvar-
Ledig dag! Promenerat nere i hamnen och avslutade med en lunch-fika på Oliodeli.
Fixat lite hemma på eftermiddagen.Annette och cissi tog en fika på Oliodeli på eftermiddagen- jätteroligt att ses.
Mötte upp Patrik på World of beer på hemvägen. Mysigt med en stund i baren.
Tacco-kväll och mys med katterna hemma. Vi kurerar oss (mest Patrik) och ska se till att bli friska på riktigt nu!
En lång helt oplanerad helg väntar- väldigt ovanligt i våran värld ;)
Patrik är riktigt krasslig här hemma. Nu är det hans tur att kurera sig, och min tur att vara pigg. Lagade en god och nyttig middag åt oss. Kyckling-gryta med färsk pasta.
Bara soff-häng och TV för oss ikväll- kommer nog bli ngra sådana kvällar framöver.
Förkylda och hängiga båda två. Tog en kort promenad till restaurang Amore och köpte hem Kebab-pasta. Soffhäng och massor av vätska- Vi vill bli friska nu!!!
Patriks tur att vara sjuk idag! Riktigt trist! Vi har haft en lugn dag hemma med filmer, huskurer och hämtmat.
Lite mysigt ändå på något vis.

Annette hemma och hade sjukdag, men börjar tillfriskna ändå. Annica kom över på en fika.
Patrik hade en jobbardag i Norrtälje idag. Lunch på Piren med plats i solen ( Fiskknyten)

Onlinemöte

Konferansdag på Barkarby gård för Patrik med både Västerås-gänget och Norrtälje-gänget idag. En bra och lyckad dag!

Patrik fick sin första längre cykel-runda idag! Känns bra att han är igång och fick några mil i benen.
Själv har jag bara relaxat, vilat och försökt få i mig massor av vitaminer och vätska. Har åkt på  en förkylning, och det är inte riktigt vad jag behöver just nu.
Humorgala, pizza och relax hemma på kvällen.