Vi startade med milen på Björnön. En väldigt skön dag att springa!

Sen har vi lunchat, fikat, läst, sovit och relaxat på båten hela dagen. Det har blåst mycket så vi har brygg-seglat.

På kvällen promenerade vi runt svartån innan vi gick hem och hade filmkväll.
Vi började dagen med en promenad runt svartån. Lite träningsverk har vi från gårdagens styrke-pass. Känns härligt!

Sen har vi båda jobbat på våra jobb under eftermiddagen. Träffade på kvällen Ingrid och Bjarne på Tabazco. Roligt att träffa dem. Det var länge sedan.

På vägen hem hyrde vi en film. Nu blir det mys i soffan med film och godis!

Idag har vi fixat och pysslat hemma. På eftermiddagen tog vi en promenad till Friskis & Svettis och körde ett pass styrketräning. Kändes riktigt bra och inspirerande, det ska bli mer styrketräning för oss!

Limone har haft sommarstängt, men har precis öppnat igen. Vi bokade ett bord och åt en helt fantastisk middag ikväll. Vi hade en jättemysig kväll!
                        Vi började dagen med löparträning på Björnön.

Utflyktsdag till Sala Silvergruva, Loppisbutiker och Elsa Anderssons konditori i Norberg. En mysig dag! I Norberg träffade vi Mathilda och Andreas!! Jätteroligt!

På vägen hem stannade vi till och tog en vätskepaus på Tabazco.

På kvällen gick vi på bio (Beck- levande begravd) och tog efter det en promenad runt stan.

Båtmys-dag! Vi har slappat, solat, badat och lunchat.  Legat ankrade utanför Elba och bara haft en jätteskön dag.

På kvällen blev vi bjudna på middag hos Annie och Pelle. Vi fick supergod mat och hade en jätterolig kväll.
En väldigt trevlig kväll hos Marianne och Ingvar. Vi skålade i champange, åt god mat och hade en trevlig hel-kväll!

Löparträning på Björnön. Idag har vi utökat våra distanser- känns jättebra!

Middag hemma hos oss på kvällen med Cissi, Mange, Uffe, Ann-Sofie och lilla Melvin.
Vi hade en mysig dag i Stockholm. Shoppade massor, åt en underbar pastasalladoch tog vätskepauser på cafér och barer.

På kvällen grillade vi hamburgare hos Cissi och Mange tillsammans med familjen Bergh. Supertrevligt!!
Kvälls-utflykt till Östra holmen med Anna och Janne. Grillat, picknickat och haft en trevlig kväll!
Morgon-träning på Björmön!

Lunch-fika hos oss med Annette´s familj. Roligt att träffa alla!

Patrik och Henrik fixade kedjan på en cykel och punktering på en annan.

På kvällen var vi hemma hos Anna och Janne. Vi drack lite vin och hade en mysig kväll på deras altan.

Klockan ringde tidigt, vi ville hinna med ett sista morgondopp på stranden innan vi åkte till flygplatsen.

Vi lämnade ett soligt Samos, väldigt nöjda efter en härlig semestervecka.

På kvällen åt vi middag på Bill & Bob med Henke. En rolig kväll, skönt att vara hemma igen och väldigt mysigt att träffa sonen igen.

Idag har vi tagit vara på vår sista dag här. Njutit av solen i massor av timmar på stranden.

På kvällen promenerade vi in till stan och satt på en bar nere vid hamnen.

Vi har haft en jättebra resa och åker nu hem imorgonbitti!
Tidig start! Löpning och morgonbad+ dusch på stranden innan frukost.

Vi har haft en riktig heldag på stranden. Gick tillbaks till hotellet vid 20.00- tiden efter en heldag i solstolarna.

Vi åt sen middag på hotell-restaurangen och satt kvar och drack vin tills de stängde.
Heldag med en båttur. Ätit god mat, badat i fantastiska vikar, sett delfiner, snorklat och haft en fantastisk dag!
På kvällen åt vi god grekisk mat och promenerade sedan in till Pythagorion och besökte en pub alldeles vid havet.
Löpning och morgondopp innan frukost!

En heldag på stranden, lunch, simträning och mys- vi låg kvar långt in på kvällen.

Sen blev det middag och avslut i baren ( musses bar) med levande musik.

En heldag på stranden. Vi gick inte tillbaks till hotellet förän det började skymma.

Middag i hotell-restaurangen på kvällen
Upp tidigt. Vi sprang på stranden och tog ett dopp i havet innan frukost.

Sen har vi haft en riktigt bra och lat dag på stranden. Läst böcker, badat och bara haft det bra!

På kvällen gick vi in till stan och promenerade i hamnen  och tog en öl.

Vi startade med en träningsmorgon innan frukost. En skön start på dagen, men det var väldigt varmt fast vi var tidigt ute.

Vi har fixat inför resan hela dagen, och åkte på eftermiddagen till Arlanda. Vi har ätit gott, minglat runt här på Arlanda och hade en liten picknick utanför. Imorgon åker vi tidigt till Samos!!!

Fika hos Marianne och Ingvar

Vi fixade en massa inför resan, och tog sedan ett eftermiddagsdopp på Björnön.

Middag med vännerna på kvällen. Vi köpte in mat och hade en trevlig kväll i Uffe och Ann-Sofies trädgård. En supervarm kväll!
Idag simmade killarna Vansbo-simmet! En jättespännannde dag! Patrik och Pelle firades sedan i mål när de simmade in och fick medaljer! Sandip hängde blommor på dem innan han åkte vidare till Öland. Nu är vi hemma igen, ganska trötta och ska ladda om inför vår resa.
Idag simmade tjejjerna Vanbro tjejsim. En solig härlig dag med världens bästa hejjarkack. Vi har haft en kanon-dag och är alla supernöjda!

Efter simmet åkte vi till Malung. Vi skålade i Champange som vi fått av Cissi, realxade och bara njöt av eftermiddagen. Killarna provade att simma i sina dräkter och vi åt middag på en pizzeria på kvällen.

Vi började förmiddagen med att vattna kompisarnas trädgård på Knektis.

Sen hämtade vi våra våt-räkter och tog ett prov-dopp på Björnön. Vi fikade, matade änderna och hade en trevlig förmiddag med familjen Bergh.

Vi åt Tai-mat hemma hos Urban och Petra och fick träffa lilla Denzel. Cissi och Mange var också där!

På vägen hem stannade vi till lite och tittade på Powermeet. Träffade på Annie´s familj ochfick en trevlig stund med dem vid vägkanten.
Vi har haft några härliga timmar ute på sjön idag, och samtidigt haft förmånen att få umgås med sonen!! Inte så ofta vi träffas just nu- vi har helt olika dygnsrytm med mat och sovtider.

Sen åkte vi ut på Björnön och fick en motionsrunda i spåret- jätteskönt!

Marianne hade sommarbakat till oss! Vi åkte dit och träffade samtidigt hela familjen Bergh!

På kvällen hade vi picknick vid röda torget, Power Meet 2010 har startat! Vi hade en skön kväll med gott fika!

Nu har vi äntligen semester på riktigt! Vi firade med en kväll på Cirkus! Nu har vi några sköna dagar framför oss!

Annette tillbringade eftermiddagen på Rönnby på en studsmatta med syrran. Vi fikade, solade lyssnade på musik och pratade en massa.

På kvällen blev det motion på Björnön!

Annette och Ann-Sofie åt lunch på Öster Mälarstrands restaurangen. God mat, underbar miljö och en härlig stund i solen.

På kvällen blev det grill-kväll på Framnäs med familjen Östberg och familjen Hägg. Lyxigt med pannkakor till efterätt! Så skönt att vara ute och njuta av sommar-kvällen!
Med Anki och Thomas med båt till Strängnäs. Vi har ätit gott, badat, umgåtts och haft det supermysigt. Killarna fick också en tur med raggarbil i Strängnäs.

Vi träffade också Kerstin och Stefan från Eskilstuna i Strängnäs- så trevligt att träffa dem igen. Annette´s gamla skolfröken från 1:an- 3:an Eva Bergkvist var också på båtsemester i Strängnäs.

Under söndagen har vi haft en lat, mysig dag på sjön, vi har bara badat, läst och tagit det lugnt.

På kvällen blev det motion på Björnön.

Vi har packat båten på förmiddagen. Nu åker vi iväg ett dygn med kompisar till Strängnäs. Supermysigt!

Vi firade med bubbel och vänner på Porträttstudion! Semestern är nära nu!!

En sväng på festivalen och middag på Di Spagna

Vi träffade lite kända ansikten!

Och avslutade kvällen på Cirkus med Ingrid och Bjarne.

Patrik tillbaks hemma igen. Vi tillbringade kvällen nere på festivalen, åt mat tog en öl och träffade kompisar. En härlig kväll!