Ikväll har vi handlat inför festen imorgon. Först tog vi en hamburgare  på MC-donalds så att vi hade fulla batterier innan vi landade på Maxi!

Vi var ner till hamnen för att kolla in ett alternativ för ny båtplats. Sen en liten sväng till Uffe och Ann-Sofie och deras lilla kattunge.
Middag hos Marianne och Ingvar. vi var sedan ner tillsammans på visning av fler lägenheter i Officiershuset och tittade även in i vår lägenhet. Kl. 18.30 träffade vi mäklaren och de som köpt vårt radhus, nu är papprerna skrivna! Vi firade sedan med glass och begrundade vårt nya vackra hus ;)

Fler bilder från helgen och juryarbetet.

Våra familjer grillade och fikade med oss under eftermiddagen. En härligt varm dag.

Patrik grillade med Anna och Janne, Mattias och Evelina igårkväll.

Middag, fest och prisutdelning på SFF.
SM-jureringen avslutad. Här lunchar vi på Pizzeria i Hägersten.

Patrik på killkväll hos Janne.

En intensiv dag i Stockholm med jurering hela dagen.  Här med fotografkollegor kring lunchen!

Annette på sitt hotellrum i Stockholm. Porträtt-SM imorgon!
Spännande budgivning på vårt radhus pågår, hoppas att det blir klart imorgon.

Patrik på väg ut till Björnön för en springrunda, Annette tog en promenad med Anna.

Marianne och Ingvar var förbi en liten stund. Patrik jobbade hela kvällen, vi var förbi
Burger King och åt middag med honom. Annette och Ann-Sofie tog en kvällspromenad i hamnen.

IKEA med Anna och Janne  och sedan grillning hos oss.
Annette på middag med Ingrid, Patrik på grabb-kväll hos Kalle och vidare ut på krogen.

Vi tog i förmiddags årets fösta springrunda på Björnön och det var väldigt skönt!
Vi åt sedan lunch hos Uffe och Ann-Sofie. En solig eftermiddag, vi har också hunnit
njuta i solen och haft det väldigt lugnt och skönt.
ikväll har vi relaxat i bastun. Katterna också!

Visning ikväll på vårt hus. Annette var och åt mat med Evelina under tiden och smygtittade på
de som var på visningen.
Lite senare tog vi en prommenad.

Träffade Anna en liten sväng, lånade lite inredning inför våran husvisning imorgon. Sen har vi städat och fixat hemma, det sista inför morgondagen. Nu fikar vi framförr TV:n och slappar lite.

Katterna har kommit hem igen och myser här hemma. Vi har ätit Taccos och sedan slutspurtat med det sista inför visningen. Lite inhandling på IKEA, målning och städning hemma.

Tillbaks efter 4 dagars resa i Prag. Vi har haft det jättebra, riktigt vårväder och en bra semester.

Pratstund med Anna på hennes trappa.
Vi har packat, grillat och bara njutit av semesterstarten. Områdets påskkärringar besökte oss också- jättesöta!
Ikväll har vi börjat rensa vinden och lite skåp hemma. Vi är ganska trötta och ser verkligen fram emot en helg i Prag.
Ikväll har vi grillat hamburgare! Vi åt och tog det lugnt en stund. Patrik har nu gått ut för att fixa med sim motorcykel och Annette ska snart in på ett kvälls-telefonmöte.
Vårt hus har nu laggts upp på Hemnet:  http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/396087

Annette var ledig idag och träffade Annica och barnen en stund. En härligt varm dag - vi njöt i solen hos familjen Bergh. Patrik premiär-körde sin MC.

Idag var Karin från Skandiamäklarna här och fotograferade vårt hus. Spännande att se hur bilderna blev sedan.

Idag blev vi klara med huset! En fantastisk känsla att vara färdig! På kvällen var vi hem till Anna och Janne och åt grillat. Premiärgrillning för våran del i år!

Idag har vi fixat med altanen och fått ganska mycket ordning. Sophie och Henrik och Marianne och Ingvar kom och tog en fika med oss på eftermiddagen.

Henke har ställt på sin motorcykel och kört endel idag. Nu har han åkt till Sophie i Hallsta.
Vi åt Indisk mat ikväll- supergott! Håller nu på att fixa till i källaren- ska snart basta.

Fortsatt arbete hemma. Patrik fogar och fixar tvättstugan. Annette städar matkällaren.
Vi fick låna nyckel till lägenheten för att mäta inspektera och känna känslan. Kändes rätt bra, vi åt sedan mat på MC-donalds innan vi åkte hem.