Motion på Björnön på förmiddagen. Eftermiddagen tillbringade vi på båten. Avkopplande och mysigt!

Vi har båda jobbat lite idag, Annette har sprungit på Björnön.
På eftermiddagen besökte Annette Skattgårdens loppis och träffade Eva en sväng.

En lugn kväll. Patrik är inte helt frisk. Vi köpte kycklingrulle, godis och hyrde ett gäng filmer.

Patrik har jobbat idag också! Länk till Tvärsnytt´s repotage där Patrik också medverkar: LÄNK
Annette har fixat hemma. På eftermiddagen fikade vi med Marianne och Ingvar på Tidö Slott.

Henke fick endel extrajobb idag när han spillt ut färg i bakluckan.

Annette hade tvätt-dag idag. Fixat i ordning packning m.m. från resan. Patrik har jobbat största delen av dagen. Vi hade också lite film-morgon och film-kväll däremellan.

Vi blev hämtade från Rhodos Stad kl. 20.45 och var hemma i Västerås kl 5.00.
Känns som att vi fick en bonus-dag på vår resa, eftersom vi åker hem i natt. Idag har vi myst vid polen.

Vi åt en stor middag tidig kväll och tog en sista strand-promenad.

Nu sitter vi i hotell-baren, hämtning till flygplatsen om 2,5 h. Blir en res-natt.
Vi har haft en jättebra resa- känns lite blandat att den redan är slut!
Sista dagen på stranden. En lång skön dag.

På kvällen handlade vi lite i butikerna och åt en 3-rätters middag på en liten restaurang.
En dag på båt med många badstopp. Riktigt mysigt!

På kvällen shoppade vi i gamla stan och stannade vid en bar. Trötta efter en kanon-dag!
Motion, slapptid i solstol, läsning, iskaffe - en mysig dag på stranden!

Favoritrestaurangen Roof Garden på kvällen:

Shopping och drinkar i gamla stan.

En dag i solstol på den lugna sidan i Rhodos stad. Vi åt frukt-lunch på stranden.

Strandpromenad till en liten restaurang på kvällen, med väldigt mycket mat och endel vin.

Utsikt från vår balkong:

Segel-tävling i Rhodos-stad. Vi motionerade på förmiddagen och läste böcker vid havet på eftermiddagen.

På kvällen var vi med på en grekisk afton. Träffade trevliga människor från Finland och Danmark.
Idag tog vi bussen ut till Sunwing Resort där vi har bott för många år sedan. Vi har läst, och badat och återupplevt gamla minnen. Annette var med på ett pass vattenarobics.

Restaurang Koykos inne i Rhodos stad på kvällen.
Heldag på stranden! Vi har läst böcker nästan hela dagen och spelat baechball.

På kvällen åt vi middag på en favorit-restaurang och besökte vårt träff-ställe (tidigare club 33)
På förmiddagen motionerade vi och badade vid polen. På eftermiddagen var vi längst ut på Rhodos udde. Precis där Medelhavet och Eugeiska havet möts.

På kvällen åt vi mat, och hade sedan en riktig pub-kväll. Vi lyssnade på en trubadur och hade en rolig kväll.
En riktigt lång dag på stranden- som gick otroligt snabbt. Vi läste våra böcker, och dagen bara försvann!'
På kvällen hittade vi ett mysigt ställe , där vikunde njuta av solnedgången över Rhodos gamla stad. Vi åt god mat, drack vitt vin och hade en härlig utsikt. Kan inte bli bättre.

Vi avslutade med drinkar på hotellet. En väldigt bra måndag!
Söndag tillbringade vi vid hotell-polen. Vi läste böcker och relaxade hela dagen.

På eftermiddagen tog vi en lång-promenad runt hela Rhodos-stad och runt hela borgen.

Restaurang Da Cesare på kvällen, med supergod pasta. Vi gick nere på hamnområdet och beskådade den vackra utsikten från Piren kvällsskenet.

En riktigt mysig restaurang med väldigt god mat och massor av det där "lilla extra". Vi hade en väldigt bra kväll, åt en 3-rätters middag och vandrade sedan i hamnområdet.
Vi skulle lätt kunna vänja oss med att leva såhär! Sköna dagar på stranden, vi mår toppen!

Middagen igår blev i gamla stan. Vi åt pizza uppe på ett tak medan solen gick ner.

Haft en hel-dag på stranden, men också hunnit med att spring-träna. Nu ska vi ut och hitta kvällens restaurang!

Bild från gårdagskvällen.

Torsdag- en skön dag på stranden. Böcker, beachball och bara slappa i solstolen!

Nu ska vi ut och leta på kvällens restaurang!
Onsdag- resan startade kl. 4.00 med frukost på hotellet. Lunch kl. 8.00 på flygplanet och framme på Rhodos vid normal lunctid. Vi hann med några timmar på stranden med ett första dopp.

Vi hade en mysig första kväll i Rhodos stad. Mysig restaurang och god mat!
Semestern har börjat! Vi har checkat in på Ibis Hotel på Arlanda och har en mysig slapp kväll. Vi har ätit pastasallad och tittar nu på Allsång på skansen. Det blir en tidig kväll, eftersom vår frukost blir kl. 4.00 i natt.

Vi började dagen med motion i björnö-spåret. Nu ska vi packa ihop oss, och göra ärenden på stan innan vi åker till Arlanda!

Idag har vi fixat en massa inför morgondagens resa. Handlat, packat m.m. Annette fick hjälp att installera program på rese-datorn hod Marianne och Ingvar.

Killarna meckade med Henkes bil på kvällen

Familjen Bergh åkte till Spannien idag, och en hel hejjarklack vinkade av dem på Västerås Flygplats.

Vansbro-simmet hölls idag i Vansbro! Vi har haft en fantastisk dag!
Patrik och Mange genomförde sina 3000 m och Cissi och Annette hejjade på! En härlig stämning i Vansbro!

På vägen hem stannade vi i Ludvika och åt middag!

Vi började dagen med lite motion kring huset vi bor i. Vi tog en liten joggingrunda på vägarna runtom.

Resten av dagen har vi slappat inne i Vansbro i målområdet. Vi har tittat på tjejjerna som gick i mål på tjej-simmet och imponerats av alla duktiga motionärer som gick i mål på Vansbro Triaton.

På kvällen åt vi middag på en restaurang i Vansbro.

Annette och Matilda värmer upp för halvsimmet, Patrik är hejjarklack och fotograf.

Målgång!!

Glada tjejjer i mål!
På kvällen åt vi på pizzeria i Vansbro.

Första riktiga semesterdagen! Vi firade med en golfrunda på Hälla med Lars och Maria Riby. Det var en riktigt svettig men rolig eftermiddag!
Lång arbetsdag för Patrik idag. Både dagpass, och tillbaks till jobbet på kvällen igen. Vi hade bara en lugn stund däremellan. Åt våfflor och planerade lite för morgondagen.

När Patrik åkte till jobbet tittade Annette på filmen om Cornelis.

Grillade hamburgare och Allsång på Skansen. En lugn tisdag-kväll!

Annette fick en åktur i Henkes bil. Vi åkte och shoppade på Media Markt, Marianne och Ingvar mötte upp oss och överraskade med gott fika.

På kvällen tränade Cissi, Ann-Sofie och Annette på Rocklundas ute-gym och promenerade sedan i spåret.

Patrik har under eftermiddagen och kvällen besökt VTD som är ett tidnings-distributionsföretag i Vänersborg. Bor på Quality Hotell Vänersborg i natt.

Idag har vi jobbat på våra jobb och fixat hemma. På eftermiddagen tog vi en runda på Björnön.

Vi gjorde Taccos och tog en lugn söndag-kväll.

Lördag-kväll hade vi en jätterolig kväll hos familjen Odén. Vi åt god mat, lekte lekar och var ner på stan en sväng för att se få Mathilda och Lovisa dansa på festivalen.

Ikväll träffades vi och skålade för "nästan semester" i studion. Så roligt att träffa alla!!!!

Sen minglade vi på festivalen, åt mat och hamnade till sist på Å.

På vägen hem stannade vi en stund i Stadsparken och lyssnade på The Ark.
Grillkväll hos familjen Riby och Lindkvist Fotolabs sommarfest. En varm och mysig kväll- perfekt för trädgårdsfest.