Lyxigt och mysigt att bli bjuden på Valborgs-middag! Mamma och pappa hade lagat riktigt god mat och vi hade en jätterolig kväll.

Vi träffade Henke en snabbis efter hans jobb. Han såg så glad ut när han berättade om sin helg-resa- roligt att höra!
Kväll hemma med grillad mat, film och mys i soffan. En lugn kväll!
En härlig helg, med vänner, sol, grillning, promenader, spel, pimpel-fiske, god mat, ölprovning och bara avkoppling. Haft det helt fantastiskt bra!

Nu är vi på väg mot Hinsen i Dalarna med Anna och Janne. Ska bli så mysigt att bara komma iväg och relaxa, äta god mat och bara ha en mysig helg.

Patrik sprang milen på Björnön!
Annette tränade ett Indoor Walking-pass med Cissi på Friskis och Svettis på kvällen.
Packning och fix hemma och förberedelser för en helg i Dalarna.
Annette 43 år idag! En rolig dag med vänner och familj! Tack alla för att ni finns- är så glad för er allihop!
Lunch med syster på ny Tai-restaurang, väldigt gott!
På kvällen åt vi smörgåstårta i studion med vännerna.

En dag på Sundbyholms-slott med aktiviteter och avtackning av Curt.

Gästhamnen i Sundbyholm! Snart är vi här med båten!!!

Motion på Björnön föross ikväll. Mysigt att komma ut en stund efter en arbets-dag! Vi köpte Pastasallader och hade en lugn kväll hemma sedan. Jätteskönt!
Bokcirkel-träff på Coffehouse by George- ett härligt gäng tejer!

Idag har vi haft en mysig dag i Mariefred med familjen Ibsén. Middag, slottsvandring och lite besök vid de gamla ång-tågen. Fick också en liten tur med ett ånglok. En solig och skön vårdag!

Eftermiddag och kväll med vänner i Barkarö! Tack snälla Cissi och Mange för att ni ordnat så bra- väldigt gott också! Kram

Fredag-kväll på Tabazco, avlut på arbetsveckan med Anna och Janne! Tacco-buffé och en mysig stund på AW.
Välkommen helg- känns jätteskönt!
Janne och Anna skålade lite extra för Skellefteå ikväll!

Torsdag efter jobbet fick jag hänga lite med sonen. Shopping och restaurang-besök! Mysigt!
Patrik var duktig och sprang milen på Björnön. Träningstorsdag!

Jag började dagen med en frukostbuffé på Öhrmans konditori med Cissi- mysigt att börja dagen så! Och lyxigt!
Fotograf Cecilia från Göteborg hälsade på i studion idag. Väldigt roligt! Även Patrik kom förbi och fikade med oss en sväng. Massor av jobb-snack och vi avslutade med foto-session i studion.

Patrik hadepersonal-möte nere på VLT-huset på kvällen

LÄS OM PATRIK - MÅNADENS PROFIL HÄR

Annica och Emma hälsade på i studion idag! Vi fotograferade Emma mest, men jag slank med på någon bild jag med ;) Annica var fotograf! Henke kom också förbi precis där, så det blev nästan släkt-träff!

Vi jobbade sent och tog det bara lugnt hemma efter jobbet. Åt paj från gårdagens matlagnings-kväll!
Fika med mamma och pappa på IKEA idag! Jag tog sedan en shopping-runda och fick med mig en massa saker hem. Nya blommor, ljus och dricksglas bland annat.
Matlagnings-kväll hemma på Ibséns place ikväll! Först lax i ugn med pesto och feta-ost som vi åt till middag. Sen gjorde jag pajer som vi ska äta i veckan och frysa in. Nu blir det godnatt !!
Åt middag igår på en liten restaurang eller mer som en kvarterskrog på Kungsholmen. "Lilla Capri"- lite Italien-inspirerat, men kanske inte det bästa vi har ätit. Hade iallafall en bra kväll, avslutade i baren på Amaranten.
Vi känner oss nöjda med vår helg- ger sån energi att få lite miljöombyte för en helg. Och mersmak.. Hoppas komma iväg en helg i maj också!
Hälsade på Henke en stund på eftermiddagen. Checkade in hans nya grill.
Lite träning på Björnön på eftermiddagen i det vackra vädret. Patrik sprang milen och jag 5:an.
Pizza och TV söndag hemma med katterna på kvällen. Vi är efterlängtade och uppskattade efter vår frånvaro här hemma!

Har en väldigt mysig helg i storstan med shopping, promenader, vätskepauser och middagar på kvällarna. Började dagen idag med en Brunch på hotellet. Är som att vara på semester!
Fredags-lunch med Ann-Sofie idag! Vi åt på Park-hotel- en väldigt god pasta. Härligt med fredag!!!
Lunch, promenad och sällskap i ett. Med Anna på lunch-date!
Patrik och Johan sprang på Björnön efter jobbet, 7,5 km blev det ikväll!
På kvällen åt vi Kebab och packade för våran Stockholms-helg- ska bli så supermysigt att komma iväg på mini-semester!
Mia hälsade på och åt lunch med oss på Ceders. Väldigt trevligt!

Motion på Björnön efter jobbet idag! Jätteskönt att komma ut i solen och skogsluften och känna lite vår innan vi åkte hem. Åt en god pasta hemma till middag!
Jobbade i Järfälla idag, och mamma följde med som sällskap. Hälsade på Ulle på vägen- så roligt att träffa henne!
Lugn kväll hemma på kvällen. Avslutade med jordgubbar och glass och jobb vid datorn!
Började vår söndag med löpning på Björnön. Halva distanser mot igår, men skönt att få röra på sig. Lite städning och fix hemma. Patrik och Henrik var förbi och fixade lite i Henkes garage.
Vi gjorde Taccos hemma på kvällen och Henke åt middag med oss. Väldigt mysigt att träffa honom!

Förmiddag på Björnön. Patrik sprang milen och jag 5 km. Jätteskönt med en runda!
På eftermiddagen fick min bil en riktig uppstädning! Är inte så duktig på att hålla efter och det behövdes verkligen. Var förbi i Gäddeholm vid Ingrids stuga också. Wow vad fint, jätteroligt att se, och vi fick träffa Johan också!
Vi åt middag på Vardagsrum- lite skönt att slippa fixa mat och mysigt att komma ut en sväng.
Blev en häktisk och fullspäckad dag- fast vi hade planerat för en lugn vilo-dag. Nu degar vi i soffan hemma och känner oss ganska trötta. Hoppas på sovmorgon i morgon!
Pizza och öl i studion efter jobbet med familjen. Bra start på vår helg!

Patrik träffade Kalle efter jobbet. De tittade på Kalles nya kontor i Kopparlunden och gick sedan på Tabazco och åt Tappas. Lite vin blev det också!!
Annette träffade Anki efter jobbet. vi skruvade ihop köks-stommar till hennes kök, åt Tai-mat och förenade nytta med nöjje. Roligt att umgås, samtidigt som vi gjorde lite nytta.
Patrik jobbade från Annies plats på eftermiddagen/kvällen. Mysigt med jobb-sällskap! Annie är ju i London den här veckan och det är lite tomt utan jobbarkompis.
När vi kom hem grillade vi hamburgare och tittade på film hemma. Lite trötta efter vår jobbardag.

Lade aldrig in något inlägg igår, Vi jobbade mest hela dagen, hade med oss jobb hem och fortsatte jobbet hemma i soffan. Lite små-mysigt ändå när vi båda behöver en sådan kväll.
Mamma, pappa, Annica och Kessi var förbi en sväng på mitt jobb- det får bli dagens bild!
Vi började dagen med en löpar-runda på Björnön! Vilken härlig helg det har varit- sol hela helgen!
 Påsk-buffé hos mamma och pappa på eftermiddagen, de hade även 41-årig bröllopsdag idag!  Så roligt att kunna träffas allihop!

Film-kväll för oss hemma sedan!