En efterlängtad, skön och bara slapp fredag!! Taccos och rödvin- en perfekt fredagsmiddag!
Torsdag blev en lugn film-kväll hemma.
Bilderna från Lidingö-loppet släpptes idag på Lidingö-loppets hemsida.
Långa arbetsdagar för oss båda nu! Ikväll blev det en liten trevlig middag med herr och fru Enmark efter jobbet. Vi åt på Red Chili. Väldigt gott! Och roligt att träffa Anna och Janne och höra om deras bröllop och smekvecka.
En lång arbetsdag för oss båda!  Vi åkte förbi Burger King på vägen hem till TV-soffan.

Vi åt middag på Saffets efter jobbet och tog en liten runda på stan.

Hotellfrukost är superhärligt! Känns så lyxigt!

Efter frukosten slappade vi på rummet och promenerade sedan runt på Gåshaga brygga. Ett otroligt fint ställe!

På kvällen åt vi pizza hemma, tvättade och städade och fixade iordning efter helgen.
En solig och härlig höstdag- kunde inte ha varit bättre! Kl. 10.30 startade Annette, Cissi och Annika halv Lidingö-loppet ( 1,5 mil). Alla kom glada i mål och var jättenöjda!

Kl. 13.40 startade Patrik och Petra Lidingö-loppet (3 mil). De genomförde också sina lopp och var såklart jätteglada.

Tillsammans med Cissi och Mange åkte vi sedan över till Gåshaga Sealodge där vi bokat rum och mat. Väldigt trevligt. Cissi och Mange överraskade oss med Champange så att vi kunde fira vårt klassiker-år ordentligt!
Efter jobbet packade vi ihop oss och åkte mot Stockholm. Skönt att vara lite närmare inför Lidingöloppet i morgon.
Fredagsmiddag åt vi på Mc Donalds i Stäket.

Kvällen tillbringade vi hemma hos Gun och Åke och hade en mysig kväll vid TV:n.
Annette och Annie lunchade med Annika från Iris Hadar ( med i samma affärsnätverk som oss) Vi åt mat på Ceders.

Efter jobbet blev det motion på Björnön. Bara en liten håll-i gång-runda för att må bra inför Lidingöloppet på lördag.

Sen åt vi middag och skålade för vår 21-åriga bröllopsdag.
Jobbarkväll hemma i vardags-rummet. Vi ägnade kvällen i våra datorer. Tog en glass-paus med glass från Mc Donalds.

Åt middag med Henke innan han åkte vidare till Sophie.

Löparrunda på Björnön i regnet.
Efter träningen åkte vi förbi 55:an och köpte med oss mat hem.

En riktigt soft dag ombord på Birka! Vi har tagit det lugnt, och promenerat lite på däck. Åt en god bufé-lunch och fick trevligt sällskap av ett Strängnäs-par.
Vi fick en mysig och rolig kväll på Birka Paradise. Vi lyssnade på trubadur i pianobaren, blev underhållna av Daniel Yngwe med allsångs inslag, åt god mat, drack lakritsshots och endel öl. Kvällen gick verkligen jättefort!

På väg mot Stockholm och ett dygn på Östersjön. Blir ett mysigt semester-dygn.
Vi började dagen i Rocklundaspåret.
En sista längre löparrunda innan Lidingöloppet. Patrik sprang 1,5 mil och Annette 1 mil.

På kvällen minglade vi på Kulturnatten. Vilken härlig kväll!!!

Mer bilder från kulturnatten HÄR

Vi tittade när The Heroic spelade på P4 scenen- Erik arbetar på Prolog. Vid spelningen träffade vi Johan och Carina.

Detta glada gäng träffade vi vid VLT-huset. Timo, Carina, Per och Olga.

Vätskepaus på Konserthuset.
Ikväll firade alla våra bröllopsdagar, som precis passerat/snart kommer. Vi träffades i studion och skålade i bubbel.

Efter en halvtimme kom limosinen som en överraskning för de flesta. Mera bubbel och en rolig timme runt i stan.

Bilturen avslutades vid Två rum och Kök. Vi åt en god 3-rätters middag!
Efter jobbet åt vi middag på Tacco-bar. Kändes bra att slippa matlagning ikväll.

Sen blev det kombinerad jobb och film-kväll hemma. Tittade på The Way back.

I blåst och regn, fick vi ett friskt träningspass på Björnön.

Vi köpte kycklingrullar och åt middag hemma efter träningen. Lite vin och en brasa satte lite extra guldkant på vår onsdag-kväll.
Henrik och Patrik fyndade delar till Henkes bil på skroten idag.

På kvällen jobbade vi, städade och fixade hemma och mumsade på bullar från Marianne.

Idag samlades bröllopsgästerna i festlokalen och åt brunch med Anna och Janne innan alla gav sig av hemmåt. Har varit en fantastisk helg!
En solig härlig höstdag! Dagen förbereddes i Hinsen. Frukost tillsammansoch killarna hade sedan en förmiddag i solen utanför stugan.

Tjejjerna samlades med Anna och vi fixade oss tillsammans och hjälpte Anna med sina förberedelser.

En superhärlig dag med mycket kärlek! Dagen blev så lyckad och vi höll igång till långt in på natten.

Kvällen före Anna och Jannes bröllop. Vännerna samlades i stugan i Hinsen och hade en jättemysig kväll. Vi grillade och satt ute hela kvällen. Prat och planering inför morgondagen.

Annette jobbade i Eskilstuna idag, och passade på att luncha med Maria Eberfors och besöka hennes studio.

Patrik jobbade sent i Avesta, och Annette tog en löparrunda på Björnön på kvällen.
Patrik tränade rullskidor 1,6mil

Annette blev kvar på jobbet och fick en lång arbetsdag.
Idag har vi haft mycket fika-gäster i studion! Väldigt trevligt! Lasse och Maria kom och hjälpte oss att brain-storma om nya produkter för framtiden. Gert kom och visade oss lite nya album från Lundeby, och Cissi kom förbi och gjorde vår tisdag mycket roligare!

Efter jobbet åt vi middag hemma hos Marianne och Ingvar! Så lyxigt att bli bjuden på middag efter jobbet!

Lite senare på kvällen kom Henke och Sophie förbi och åt middag hos oss, innan de åkte vidare till Hallsta. Jättemysigt att träffa dem en stund.
En nostalgi-tripp i Patriks hemtrakter. Vi besökte Agnetas grav, kyrkan, Patriks gamla skola, hus, jobb och åkte runt i både Ösmo och Nynäshamn. Underbart vackert väder- vi har haft en kanon-dag!

Vi åt lunch i Nynäshamns hamn.

Vi har haft en jättemysig dag i Stockholm. Shoppat, ätit mat på Pickwick, stannat och tagit vätskepaus på en pub och strosat i solen. På kvällen köpte vi pastasallad och åt hemma i Gun och Åke´s lägenhet.

Perfekt väder för löpning! Västerås halvmara startade kl. 14.00 på Rocklunda. Här är vi innan start:

Tobias, Cissi, Annette och Patrik

Vi hade världens bästa suportrar! Så roligt att ni kom! Betyder jättemycket!

Magnus, Pälle och Annie

Emma, Kessi och Annica

Kvällen blev lugn. Vi köpte pizza och tog det lugnt hemma. Känns i kroppen att vi har motionerat idag!

Efter en hektisk arbetsvecka startade vi helgen med en kväll på favorit-restaurangen Limone! Riktigt gott som alltid!
Annette  åt middag med Anki, Linda och Elvira på Porträttstudion, och fick sedan naglarna fixade på UNIK.

Patrik tränade rullskidor på Ekerö ca 1,5 mil.