Motion på Björnön för oss idag. Annars en väldigt lugn dag, med god mat och filmer hemma.

Bröllop i Sätra brunn idag! Jenny och Bertil fick varandra- så härligt med Bröllop.
Bröllopskyssen!
Patrik, jag, Anna och Janne
Mia och ann som gick i samma skola som mig, Anna och Jenny.

Ikväll hade vi lite att fira, bjöd hem vänner och familj och hade en mysig kväll.

Patrik på sommar-lunch idag på Westerqvarn- riktigt mysigt ställe.

Haft besök av Dyveke några dagar. väldigt roligt. I dag var vi till Stockholm och blev fotograferade av en kollega- Åsa Deleau från Odenplan.
Dyveke åkte hem efteråt, och jag tog tåget till Västerås.
Patrik och jag minglade lite på Västerås Cityfestival på kvällen. Köpte med oss hämtmat och åt hemma.

Patrik och Henrik åt middag på Klockartorpets Pizzeria efter jobbet. Henrik har semester nu, och han berättade om sina semester-planer.

Annette träffade Annie och Dyveke, på Tai Original.

Patrik jobbade i Norrtälje idag. En liten lunch-promenad i härliga Roslagen i samband med lunchen. Den här platsen heter Kärleksudden.
För mig blev det en första lediga dag- har lång sommar-ledighet i år. Blev en dag med vänner. Träffade Cissi och Annie i Stadsparken över en lunch, och sedan promenad och glass i hamnen med Ingrid.

En underbart härlig semester på Öland över midsommar-helgen. Har ju egentligen bara varit några dagar, men vi har hunnit göra och uppleva mycket- känns längre på något sätt.
Slapp-tid på stranden. Lite olika stilar på slappandet...

Idag söndag har vi haft resdag, tog vägen förbi Motala för att gratta Åke.
Träffade Henke en sväng också när vi kom tillbaks till Västerås. Kollade in hans nya bil.

Packat och fixat lite hemma inför vår Ölands-resa. Känns så mysigt att få komma iväg på en liten mini-semester. Öland- here we come!!!

Patrik hemma igen!!! Jag är inte alls någon ensam-människa, känns väldigt bra att ha honom hemma igen! Vi åt middag på Taco-bar och var sedan bara hemma och degade i soffan.

Patrik uppe i Hälsingland på arbetsdagar med ledningsgruppen.

Jag har haft min första arbetsdag med Emma- min sommarjobbare! Riktigt roligt!
På kvällen blev det tjej-kväll hemma med gänget från Knektgatan. Tyvärr kunde inte Maria, men vi andra hade en mysig kväll.

Lång-lunch och djupa samtal på Coffehouse by George. Träffade Cissi och Petra och det blev riktig tjej-tid.
På kvällen åt jag och Henrik middag på Restaurang och fotograferade vyer på Djäkneberget.

Patrik reste upp till Hälsingland idag för några dagars arbete. Bor på Orbadens konferens och Spa.

Tog emot Mange i mål inne i Motala i morse. 14 timmar 10 min- riktigt bra jobbat i blåsten!
Kom hem till Västerås på eftermiddagen. Det blev lite fördrinkar på Folkets Bar och pizza på Di Spagna för oss ikväll. Träffade Cissi en sväng på Folkets- roligt att hinna ses en stund.

Relaxat  i stugan, lunchat i Motala och minglat i tälten och startområdet kring Vätternrundan. Haft en mysig dag, skönt att vara ledig och ha tid. På eftermiddagen kom Mange, vi åt middag tillsammans och följde med honom till start. Ganska kraftig vind ligger på- inte bästa förutsättningarna för 30 mil på cykel.
Roligt att vara på plats fast ingen av oss cyklar i år.

Efter jobbet åkte vi ner till stugan i Motala. Så mysigt att bara få några dagar att vara ledig och må gott. Började med middag ute i trädgården när vi kom fram.

Middag på Taco-bar ikväll efter jobbet. Passade bra efter en lång arbetsdag för oss båda. Film-kväll och packning och småjobb hemma i soffan sedan. Imorgon efter jobbet åker vi till Motala för att heja på kompisar som cyklar Vättern-rundan och få några dagars semester. Ska bli mysigt!

Lite motion efter jobbet idag. Patrik sprang en runda kring Svartån och jag promenerade lite. Det var Mälarenergi Stadslopp också i stan och det var roligt att se alla duktiga motionärer.
Köpte ett stort gäng Svenska jordgubbar idag-och vi festade på dem efter vår motionsrunda.

Vi har båda haft en intensiv dag och det blev perfekt med mat hemma och TV hemma i soffan. Toppade med en fruktsallad som TV-godis ;)

Haft en slö dag med film hemma i soffan. Henke kom förbi och fikade med oss på eftermiddagen.
Träffade mamma och pappa en sväng på IKEA också.
Annars har vi bara haft en riktigt slö söndag.
Patrik och Pälle meckade med vår båt-motor som är lite ledsen idag. Hoppas vi hittar felet!
Motion på Björnön efter det. Patrik sprang 5:an, och jag promenerade 2,5:an med ljudbok.
Prinsess-bröllop på eftermiddagen- vi bänkade oss i soffan tillsammans med katterna.

Student-firande för Sanna idag med ett mysigt trädgårds-party. En fin kväll med härligt väder!

Finaste studenten!

Härliga soliga Nationaldag! Vi har hängt i båten hela dagen och haft en helt underbar dag. Första doppet i Mälaren blev det också. Relaxat, läst och bara njutit av solen och att inte ha några måsten. Åkte in i hamnen på kvällen och hämtade Pizza till båten. Ville vara kvar ute och bara njuta av sommar-kvällen.

40 års fest hos syrran ikväll. Haft en jättetrevlig kväll med så god mat. Är nu alldeles propp-mätta och ganska trötta efter en intensiv vecka. Nu blir det tack och god natt!

Ikväll har vi gjort något som vi inte gör ofta! Vi har haft en helkväll på golf-banan! Patrik spelar nog någon runda varje år, men för mig var det 2 år sedan sist. Blev en fin kväll och vi var nästan ensamma på banan.
Idag har katterna fått sina årliga vaccinationer. De ligger nu här hemma och är väldigt trötta efter dagens äventyr.
Henke kom över på middag ikväll, hade lagat ganska mycket mat så det blev lite som en middagsbuffé.

Vad helgerna går fort! Vi har haft det jättebra och hunnit mycket olika saker.
Lördag hade vi en relax-dag i båten. Årets premiär-tur, vi ankrade utanför Björnön och åkte in lagom till vädret blev sämre.
Blev en väldigt rolig lördag-kväll hemma hoss Cissi och Mange.  Micke och Anders var också där och vi blev bjudna på en fantastiskt god middag.

Söndag blev en riktig fixar-dag här hemma. Vi hämtade den nya soffan och det blev mycket fix och trix kring det. Kände oss båda ganska trötta efter dagen och belönade oss med middag på Spicy hot. Lugn kväll hemma i soffan.