Working-night

0kommentarer

Tisdag blev en riktig jobbar-kväll och natt för oss båda. Patrik var hem och vände efter jobbet för att sedan åka tillbaks och göra ett nattpass. Inte helt pigg- men kämpar på!
Jag sitter här vid datorn och gör mina rapporter som ska in till revisorn i morgon. Passar jättebra med en jobbarnatt för mig med. Tar sovmorgon i morgon istället. De här rapporterna har jag skjutit på så länge, nu är det sista minuten, och då är det bara ett måste ;-)
 
Tog den här bilden när jag gick hem genom stan ikväll. Låg lite dimma över stan och det var väldigt vackert!
Håller på att sätta mig in i och lära mig INSTAGRAM. Har bara använt det som ett bildredigerings-program men har nu börjat sätta mig in i nätverks-delen. Faktiskt lite roligt det också!
 
 

Kommentera

Publiceras ej