Blommor från familjen

2kommentarer

Ett underbart blomarrangemangfrån familjen hängde på vår dörr när vi kom hem igår. Ljuvliga!
Tack snälla ni!!
Blev Pizza och film -kväll och bara en relax i soffan. Ska försöka få ihop en sådan helg och inte planera så mycket.-ta dagen som den kommer bara.
 
Den här bloggen är vår gemensamma, där tanken är att med hjälp av bilder bevara våra minnen och det vi gör dagligen. Har i början av detta år skapat en annan blogg också som är mer focuserad på det vi går igenom och det som händer mig just nu. Det är lättare för alla vänner att följa med och förstå och det är också ett sätt för mig att skriva ner lite tankar.
Kommer även i fortsättningen att hålla isär dessa. Men inser också att det blir svårare nu när allt drar igång och det vi gör blir väldigt mycket sammanblandat med var jag är i min behandling. Kan därför bli tomt här ibland, och då har jag skrivit mer på det andra stället, som handlar mer om den delen.
Adressen till min andra blogg: http://annetteibsen.blogg.se/
VÄLKOMMEN att kika in. Har valt att gå ut öppet med min sjukdom ( fick ett cancer-besked i slutet av januari) för att det underlättar att alla vet. Vårt liv kommer för en tid att vara lite annorlunda och jag kommer att se lite annorlunda ut. Men vi har landat i det här nu tror vi. Vi vill göra saker så vanligt som vi kan och vi har inga problem att prata om det vi går igenom. Vissa dagar är jag mer känslig och ledsen, det bara blir så- och det är OK det med. Det beror inte på att någon sagt något fel- det beror bara på att jag har en ledsam dag och inte kan styra över hur det känns. Men det är oftast skratt och gråt väldigt blandat även dessa dagar. Är i grunden en väldigt positiv och stark människa!

2 kommentarer

Anonym

17 Mar 2013 09:43

Kram <3

Anonym

17 Mar 2013 09:44

/familjen Odén

Kommentera

Publiceras ej